söndag- en sväng till julmarknad

Idag vaknade jag och Nate 07. Och vi gick upp och gjorde frukost. 
Sen satt vi å kollade i böcker och mös bara han och jag. 
Jag älskar de stunderna han och jag får de underbara stunderna! Och det är något jag kommer sakna då i veckorna då jag och han ska till jobb och förskola. 

Jag har varit med Malin en liten sväng idag, och vi  har varit på Strömsbergs julmarknad. Och det var skönt att få komma i väg lite. 

 Vissa dagar hatar jag kylan och andra dagar så älskar jag hur fint det är. 
Vår fina abskrans 😅, morbror hjälpte oss att byta den i går. Och det var så skönt ! 
Nu fungerar bilen mer som den ska något bättre i af,  och kanske går igenom  besiktningen  😊👌

På Robbins begäran  att baka till Linnéa som fyllde år igår som vi var till sen efter vi hade fixat bilen. 
Och Nate var så överlycklig när han såg    jossan och Martin som har han inte har träffat  sen i lördags förra veckan. Så i stället för att vara hos mig så va de mest jossan och Martin  som gällde 😊 och det inte Nate vet är att han får träffa dem idag med 😊❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: