säger god natt! ^_^

Nu säger jag god natt, orkar inte vara uppe längre och har tänkt att gå till öppnis i morgon 👌
Och sen  hem å städa:)  
Tänkte Nate skulle få  busa av sig ordentligt innan man åker i väg ^^ 
Vi ska eventuellt  hälsa på Robbins farmor i morgon ^^ ska bli kul:) tycker det är så mysigt att hälsa på henne ^^ en av de finaste personer jag känner å så fruktansvärt snäll!
Så jag ska ha maten redo till Robbin kommer hem och sen blir de nog att vi åker rätt så  omgående kan jag tänka mig. 
Efter öppnis så tänkte jag ta tag i allt som ska göras. Ska försöka göra klart allting,  får se om jag lyckas med de😅👏

Klocka  ringer 07.00 i morgon så nu blir de bums i säng 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: