Min helg ! 😊

Min helg har varit bra hittills :)  jag har umgĂ„tts med fina mĂ€nniskor och jag har Ă€ntligen fĂ„tt tillbaka mina glasögon som jag ska ha, för jag har gĂ„tt med mina gamla glasögon i typ 1 mĂ„nad!
Men gĂ„rdagen var jag med Malin och hon föreslog att vi skulle Ă„ka till stan och de gjorde vi ^^ va lite för att vi skulle  fixa mina glasögon och  sen handlade vi lite till kalas för blivande 1 Ă„ringen ❀
Och sen lite gotti till live streamen   som vi kollade pĂ„ ^^ Nate var hemma med pappa en stund och sen efter middagen var han med oss igen ^^Det var en vĂ€ldigt mysig dag och jag hade sĂ„ trevligt! ^_^

Men idag blir det att fira faster Amanda och sen fira morfar,farfar och pappa pĂ„ Fars dag ^^ och i morgon blir det lĂ€karundersökning  och vaccination för bebis ! 1 Ă„rskontrollen ^^ sĂ„ Robbin ska följa med pĂ„ den eftersom jag Ă€r lite vĂ€l rĂ€dd för sprutor.  
Jag har hittat lite mer julklappar xD men de blir nog bra ^^  sĂ„ nu fĂ„r jag vara klar med alla julklappar .

HejdĂ„! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: