🤔

Blir sÃ¥ jäkla  less när det jag som alltid ska höra av mig och inte ens egentligen bryr sig om en annan.
Jag har sÃ¥ svÃ¥rt att att se varför  det ska vara sÃ¥ svÃ¥rt att kunna höra av sig.. 
Jag är jäkligt less pÃ¥ att alltid vara i sista hand jämt! Utan jag ska vara den som alltid ska vänta pÃ¥ andra.  

Jag vill hellre ha dem som faktiskt tycker om att umgÃ¥s med mig.  Men sÃ¥ som det är nu sÃ¥ vill inte de speciellt vara med mig. PÃ¥ sÃ¥ sätt sÃ¥ vill jag hellre   flytta till en ny ort där jag kan lära känna andra.  Ã… inte vara en som aldrig duger sÃ¥ länge ingen annan kan. 
Jag vill bara vara en som folk vill umgås med som jag tydligen inte är.
Tänker inte ens engagera mig längre.  Jag har försökt nog nu  och jag är riktigt jäkla less nu.. Och jag tänker inte heller längre vara den som ska Ã¥ka överallt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: