😁

LĂ€ngtar till helgen med massa  mys och bus ❀
I morgon blir de att vara sjĂ€lv typ hela dagen, Robbin ska pĂ„ aw,  och jag ska I vĂ€g sĂ„ jag slipper vara sjĂ€lv hela kvĂ€llen ^^
Men pĂ„ förmiddagen sĂ„ ska vi till mamma Ă„ pappa. 

Idag har jag stĂ€dat Ă€nnu mer och plockat undan  massor som Nate sen har rivit fram xD 
Men jag har hunnit med rĂ€tt sĂ„ mkt Ă€ndĂ„ idag.  HĂ€ngt tvĂ€rt och fĂ„tt ordning mer i sovrummet.   saknar alla  nĂ€ra och kĂ€ra lite extra. Just för att man ser hur underbart glada de Ă€r att fĂ„ trĂ€ffa Nate . 
Jag saknar farmor, farfar, morbror och mormor.  Just för att jag önskar att de hade fĂ„tt trĂ€ffat  Nate ❀  Jag hoppas bara pĂ„ att de ser frĂ„n himmelen hur fin liten kille vi har fĂ„tt. 


Idag har vi ocksĂ„ varit och hĂ€lsat pĂ„ Ida,  och vi blev bjudna pĂ„ god mat och massa prat ❀ Det var sĂ„ trevligt!  Och jag behövde att fĂ„ trĂ€ffa kusinen lite❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: