12.22 för 1 år sen ❤

Idag är det prick 1 år sen då min son föddes genom kejsarsnitt. Och det är det absolut det bästa jag har.  
Detta året har varit att ställa om allting, att se en liten bebis bli ett barn ❤
Och jag har så svårt att greppa att det är ett år sen redan, men att få ha världens bästa lilla kille  som min lilla son ❤ 
Och nu är det inte heller långt kvar till dagis heller, och det känns helt  galet att jag snart börjar jobba  efter en så lång tid hemma igen ! Och jag kommer sakna min lilla kille varje dag som går ❤

Att ha burit ett barn inom sig och älskad från den stunden sen man har vetat att björnungen har varit i magen ❤ Det finns inget bättre än att vara mamma, och den turen jag hade att få vara Nates mamma ! Jag är så galet stolt över  honom 😍
Det är för honom jag går upp varje morgon ❤ världens bästa lilla kille 😍❤

Jag älskar dig Nate, till månen och tillbaka alltid ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: