Torsdag ^^

Tänkte skriva lite om denna dagen! Idag så var jag en sväng till mamma och pappa, och badade Nate och Ida kom och var med oss och sen gick vi till konsum för att handla lite  så vi kunde äta potatis köttbullar och sås med de viktigaste.. Lingonsylt ^^ 
Så Ida har varit med mig och Nate  hela dagen och det har varit trevligt att få prata lite och sen att jag kunde fixa lite och hon hade nate som tyckte det var väldigt roligt ^^ 
 
Idag har jag hunnit med rätt så mycket saker, och mycket är tack vare att Ida hjälpte mig  =) Och jag har tvättat, hängt tvätt och badat  Nate ^^ och jag har också hunnit kastat lite saker och även plockat undan och dammat ^^  Jag ska packa ihop lite saker inför helgen och jag längtar! Det ska bli så galet kul :D 
Ska packa ihop lite leksaker till bebis och sen att ha lite andra roliga saker  :D Och Robbin kommer bli så paff vad det är som kommas skall :P  
Och jag har också lite andra planer också inför veckan som kommer! Vi ska ha så många roliga saker som kommer att hända nu fram till dopet och jag längtar massor efter att det ska bli det och de e bara 9 dagar kvar och jag tycker det ska bli både spännande och roligt nu och kan inte se fram emot det mer än jag gör :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: