mycket bilder

Passar på att skriva liten sover, jag har egentligen 1000 saker att göra.  Men jag har  verkligen ingen ork i kroppen  alls idag, jag vet inte om det är för att jag inte har vilat upp mig  sen helgen riktigt. 

Jag ska ta de lugnt en stund innan  jag ska fixa mer här hemma, och sen ska jag också springa idag. Och sen ska jag försöka hinna med att försöka fixa en liten lekhörna åt björnungen med ^^
Kommer lite bilder från dopet, jag kan inte vara mer tacksam för det jag har. 
Tårta som min moster gjorde 😊





 Finaste Elin som sjöng på dopet ❤

Lite små bilder i af,  men har nog några fler som inte Nate finns med på som jag kan lägga upp här ^_^
Men dopet är jag så sjukt nöjd med!  Alla fina människor ❤





Fick  fram lite mer bilder ^_^  ska kolla lite mer till sen  också^^ 
Hela helgen har varit bra, lite för bra för att  vara sann ! 
Och jag har faktiskt bara njutit utav de vackra vädret och sen har man varit ute med hunden och barn också i det fina vädret ^^
Och grillning och lek med både Leona och Nate ❤  åt grillat och mös med folket där ❤ 
Lite av presenterna också ❤













Nu ska vi snart göra mat jag å bebis 😍







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: