känner lycka och stolt över mig själv 😍

Idag så har jag varit med min kusin typ hela dagen ❤ så mys !
Bvc gick de bra hos ^^ så nu är det bara att vänta på nästa tid 👌 
Han hade växt 1.9 cm och gått upp nästan 500 gram sen sist ^^ och allt såg bra ut då läkaren kollade allt^_^
Och sen har jag gått typ 17560 steg idag ^^ o j jag är riktigt  nöjd ^^
Båda mina killar i mitt liv sover å jag har lite svårt att sova då jag ligger å grubblar för mycket "/ 

Men är stolt i af ^^ 2.4 kg sen sista februari har jag gått ner, jag vet att de har gått lång tid, men de är i af mor rätt håll ^^ hade gått ner lite till idag så jag är så nöjd ! Att det äntligen är på  rätt sida av allting  som händer igen ^^ jag är lycklig över att de händer saker även fast jag inte kanske kan se det, men kan Robbin se de då är jag nöjd som tusan ^^

Nu är det snart dags för Furuvik och jag längtar verkligen! Få umgås med ida  och sen att få se hur Nate reagerar på att få se allt 😍❤
Så på onsdag ger vi oss dit och ska bara mysa till allt ^^ och jag kan väl inte längta mer då det är första utflykten med Nate vi gör me något som detta 😍

På fredag ska jag också till sjukgymnasten och jag tror jag är för tung eftersom jag har så ont i knä igen, eller kan det vara för att.jag  inte har kunna träna på de sätter jag har behövt att göra? Hmm.. Ja vi får se va sjukgymnasten säger !

Jag är nog världens lyckligaste mamma ❤

Nog har min katt stil alltid 😅
Jag ska försöka sova nu jag med innan björnungen vaknar för att vilja ha mat ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: