Blev en tidig morgon 😊

Idag ringde klockan 06.30, mamma hĂ€mtade mig Ă„ Nate före innan hon skulle Ă„ka Ă„ jobba, och vi hĂ€mtade  Nates  skuttekanin  som han fick av faster Amanda i doppresent  som han har lite svĂ„rt att vara utan ❀
Å Nate sover sen vi gick frĂ„n mamma Ă„ pappa, Ă„ han sover Ă€n, sĂ„ tĂ€nkte lĂ„ta han sova ett tag till 😊
SĂ„ ska jag göra i ordning lite lunch sen innan cita och Elin kommer Ă„ hĂ€mtar oss för sĂ€llskap in till  stan 😊
SĂ„ ska köpa badbyxor? Som man kan ha badbalja i nu nĂ€r vi ska Ă„ka pĂ„ semester i sommar och Ă€ven att kunna bada hĂ€r hemma med^^ funderar pĂ„ att kika efter nĂ„gon liten  mysig leksak med ^^
Men vi Ă„ker kanske runt 11 och dĂ„ har en tvĂ€ttmaskin  och 2 diskmaskiner  blivit klara 👌
Blev ju lite disk för att de hade stĂ€ngt av vattnet för oss i onsdags.  Men nu Ă€r de borta igen och de ser ut som vanligt igen 😁

TĂ€nkte packa i ordning skötvĂ€skan med lite klĂ€mmis  och sked innan vi ska Ă„ka och jag ska ocksĂ„ ge han lite mat tĂ€nkte jag. Om han sover till 10 eller sĂ„, dĂ„ kan han fĂ„ mat  dĂ„ och sen blir de byta lite blöja och  sĂ„dĂ€r  ^^
De blÄser kallt och Àr vÀldigt kyligt ute men i morgon blir de bÀttre vÀder ^^
Och i morgon kanske det blir skansen med Malin om hon kan ^^ och dĂ„ Ă€r det Astrid Lindgrens vĂ€rld  dĂ€r, dĂ€rav Ă€r jag sugen pĂ„ att Ă„ka ^^

Och 30 maj ska jag,Nate och Ida Ă„ka till Furuvik ^^ med öppna förskolan ^^ ska bli sĂ„ myys 😍
Annars i morgon kanske jag gĂ„r till mamma Ă„ pappa och Ă€r dĂ€r hela dagen med nate Ă„ leker 😊
Men ska kolla om jag har lite mer som jag kan göra innan cita Ă„ Elin hör  av sig att vi ska Ă„ka ^^

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: