björnunge som älskar att bada ^_^

Idag har jag å Nate lekt på öppna förskolan och vi har också badat hos mormor och morfar  😊
Och vi har grejat massor, och vi ska försöka göra ännu mer i morgon då pappa är hemma eftersom det är röd dag och sådär.  Jag har fixat i köket och Nates  säng och vi håller  på att fixa med tvätt. Men nu blev de en paus då björnungen busar mycket och jag tog en paus i det hela 😀 
Och på  dopet närmar sig med stormsteg  och jag tror att jag är mest nervös inför dopet x) men ska också bli superkul ❤
I går åt vi på svanby pizzeria ! Och jag å Malin tog en kycklingsallad  😍👅 så sjukt gott! 
Och vi har nog fått till allting nu :) 

Aja,nu är pausen  slut 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: