torsdag

Det kommer bli en skön helg med att umgås med familj och vänner, och sen att få gå på bio med en vän som de va väldigt länge sen jag gjorde något med ^^ 
Så jag ska överraska Robbin med en god middag i morgon, men jag vet inte riktgit vad jag ska hitta på! Och sen vet jag inte heller om han kommer att få jobba över länge i morgon :/ Så får se när vi ska äta middag i morgon.
Jag vet inte riktigt än va jag ska hitta på än, men det kommer bli någor bra.
Och i morgon ska jag också hälsa på min kollega en sväng^^ Det ska bli riktigt bra start på helgen ^^ 
 
Idag så var jag hundvakt en sväng och sen gick vi  en promenad på 12 km^^ Det var så sjukt fint väder och jag älskar att röra på mig i dessa vackra väder! =) Och vi har också lekt massor på golvet jag och Nate ^^ Vi hade  en riktigt bra dag tillsammans ^^ Och nu när jag håller på med maten så sover min lilla fina ängel^^ Vi har busat massor idag, och sen har vi hjälpt mormor och morfar att tvätta eftersom deras nya maskin att det är något fel på den.
Så jag åt fruktansvärt god lunch av rester från i går ^^ 
Och idag ska jag göra hemmagjorda köttbullar gräddsås och kokt potatis ^^ 
I går var vi på öppna förskolan och vi hade jättekul! Så nästa vecka ska jag gå dit igen och de är något för bebisar i på tisdag som jag funderar på att kika vad det är ^^ 
Så det var verkligen bra för mig att gå på öppna förskolan i går, just för det sociala så jag inte bara sitter hemma och rullar tummarna. Så jag tänker börja gå på öppna förskolan just för att kunna få lite mer socialt och inte kanske känna mig lite ensam på dagarna då alla jobbar :) 
Det är prick 1 månad kvar till jag och Robbin firar 12 år tillsammans ^^ De e så kul att det faktiskt har gått så lång tid! Vi har hunnit med en del, barn, giftemål och fast jobb för båda ^^ 
 
 
Har också hunnit med att äta och vilat en liten stund. Nate har lekt med pappa och man märker att nate älskar att leka med sin pappa ^^ 
Han älskar att dra pappa i skägget och ligga å kolla på ett spel som Robbin spelar ^^ Och idag tror jag att nate lekte med Robbin  nästan 2 timmar :P 
 
I morgon ska jag å Nate åka buss till mormor slutar och vi ska passa på att handla lite och sen hinna fixa lite att lämna på apoteket med. behöver inte ha alla saker som jag fortfarande har här hemma.Så de ska bli skönt att få i väg lite skit och sen få handla lite med under tiden ^^ 
Men nu ska jag nog ta å göra mig klar för att ge Nate lite pärons pure och sen börja göra honom och mig själv klar för sängen ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: