Tisdag- En utflykt och Sen sång för bebisar :)

Idag har Robbin varit på sjukhuset och kollat upp vad det kan vara eftersom att han har så ont i bröstkorgen :/  så det blev upp rätt tidigt och sen skulle jag och Nate gå ner till Karlholm och sjunga med de andra mammorna och deras barn ^^ Det var riktigt kul!Och lite synd bara att det är sista gången idag :/ 
Men i morgon ska vi på öppna förskolan en sväng ^^ Så skönt att få  träffa lite folk ^^ Och sen få lära känna lite nya människor och Nate får träffa lite barn ^^ 
 
Denna dagen har varit rätt bra, vi hade superkul att gå å sjunga med barnen idag ^^ Nate blev helt till sig att sjunga och träffa de andra barnen ^^ 
och sen gick vi och mötte pappa för att han kom från sjukhuset, stackaren har rätt så ont :/Gick hem och sen va de bara att äta lite och sen vidare mot uppsala för att lämna saker till Tobbe å hans tjej! Sen missade jag de första tåget men de kanske var bra det,för med de tåget jag tog så fick jag lite sällskap ^^ Dock så kopplade de inte att de va den det var  :P Men  de va riktigt trevligt att få lite sällskap ^^ 
 
Nu ska jag snart hoppa in å duscha å sen så är jag sugen på att sova :D Och snart blir jag faster ^^ Ska bli kul att se vad det är för liten kille som blir Nates lilla kusin ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: