många tankar🙄

Jag hatar kvällar då jag har för mycket tid att tänka eller bara då jag inte har så mycket att göra.  Så för mig är det alltid som om tankarna slåss för att komma in i mitt huvud och ställa till det!
Jag är oftast glad,sprallig och gillar att vara social.
Men som idag så kollade jag mig i spegeln när jag hade kommit upp från duschen.. Å känner mig rätt så stor! Även fast jag vet att jag de tar tid att gå ner i vikt och samma med att de ska märkas. Det går i perioder och jag vet själv att de kommer kännas bättre då när man kan komma i sina gammal kläder igen och sen bli mer som Kitty igen.
Tror  nog aldrig att jag kommer att visa mig i bikini på ett bra tag, så för mig blir det baddräkt!
Och Robbin säger ofta hur fin jag är, men de där med att ta till sig de med.. 
Men de ska bli bättre 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: