Jag älskar dig ❤

Killen där 👆 han är den som jag älskar massor och som faktiskt älskar mig och vår son mest av allt. Jag har turen att ha hittat kärleken i sådan tidig ålder som jag gjorde ❤
22 april firar vi 12 år tillsammans, och visst allting  har inte varit lätt. Men vi har tagit oss igenom våra nedgångar, och de som har varit våra uppgångar har varit fantastiska ❤
22 juli så firar vi 4 år som gifta alla redan ❤det känns inte som att vi redan har varit gifta så länge 😊
Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min underbara man ❤han stöttar mig fullt ut och jag gör det med honom också.  Och det bästa jag vet är att se honom att leka med vår son 😍 eller bara umgås med honom, en sån underbar pappa❤
Och det är ingen annan jag skulle vilja ha barn med , utan bara honom ❤ jag blir så varm i kroppen över att se honom  att leka med vår son och ser hur  han är. 
Världens bästa pappa ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: