Gått massor idag med ^^

Idag är det en dag som också har varit bra! Har varit nere på Öppna förskolan med Nate och han tycker verkligen om det! Och att se honom att gilla de så mycket är så roligt att se :D 
Så jag ångrar verkligen inte att man får gå dit och ha så trevligt och sen som sagt att lära känna andra människor ^^ 
Sen gick vi hem och sen efter en stund gick jag till mamma å pappa  å pratade lite med mamma^^ Innan hon skulle rusa vidare, till sitt eftermiddagsjobb ^^ 
sen så har nate sovit massor så får se om han vill sova i natt :P Men snart så kommer Robbin hem och jag får lite sällskap förutom Nate ^^ Och nu ligger han nästan på mage i babygymmet ^^ så kul och i morse var det första gången jag fick se Nate vända sig för första gången ^^ 
Ska starta potatis och snart börja fixa lite kassler till middagen och lite sås ^^ och jag längtar också till helgen då vi ska ha en hela lilla familjen samlad och bara gosa ^^
 
Och snart får Nate en kusin, får se om lillkillen vill titta ut idag.Men det hoppas jag på att lillkillen tittar ut idag ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: