fredag ❤

Idag fyller svärmor  år ❤
Och  nästa helg ska vi fira henne ^^ men idag så ska Jag äntligen få köpa Nates snuttisar  och då har vi  3 st så man kan tvätta hans andra ^^
Sen ska jag träna och hoppas på att man kan lyckas gå ner lite till 👌 blev så glad, jag har gått ner 0.5 kg denna veckan ^^ och för mig så är de stort! Det känns som om jag faktiskt har lyckats ^^ men Det är 9.5 kg till av gravidkilona  som ska bort :) och Robbin är så stöttande hela tiden ❤
 Vilket känns så bra och han tycker att jag är vacker ändå. Och de bristningar  jag har fått  och som jag skäms över å mår lite dåligt av tycker  Robbin är söta 😅❤men att han älskar min kropp lika mycket som förr ❤ å det är något han talar om ofta eftersom jag har så dåligt självförtroende med allt ☹
Men jag är glad att han är så gullig mot mig ❤
Ska bli skönt att få träna å rensa tankarna ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: