Vill vara super mom!

I bland vill jag vara den som har hur mkt kraft som helst och orka hur mkt som helst! Men så är ju då inte fallet, det känns som om jag faller  i bland, då jag inte hinner  med det som jag har tänkt att göra sen länge, men endå är de bara jag som tänker på att detta och detta måste göras. Men man hinner inte så mycket som man skulle önska. 
Så jag ska försöka att hinna göra mer saker i morgon, och kanske kunna få lite mer att man faktiskt har gjort saker som är bra.
 
Som jag bara känner att jag inte hinner ett skit! Men jag har ändå diskat och lekt med nate och dammsugit . Men nu är de bara lite i köket som jag vill fixa å sen så tror jag att jag är ganska så nöjd där ett tag till i af. Jag vill göra en lekhörna till Nate i de gamla gästrummet, så man inte har hans leksaker står exakt överallt. 
 
Snart börjar Greys och Nate leker en stund för han sov säkert 40 min medan jag kollade på youtube i sängen, så han är rätt så pigg nu, men ska väl göra lite välling åt honom snart och sen försöka få honom att sova innan det blir för sent.
Jag ska hjälpa mamma å pappa med hunden i morgon, så funderar jag på om jag kanske ska gå milen  med bebis så kanske han får sova lite gott ^^ 
 
 
I dag känner jag mig inte som om  jag räcker till och jag vill börja känna att jag hinner med att göra alla saker som jag vill göra. Utan att få någon ångest över att jag inte hinner med saker! Känns som om jag bara hinner med tvätta laga mat ta hand om nate och diska.
 
nä nu ska jag umgås med nate och  kolla på greys (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: