ticket to ride och promenad + fota 🌸

Idag har de varit en dag då jag är så trött och  känner att jag inte har gjort så mycket som jag egentligen skulle ha velat göra. 
Men jag har i af hunnit att tvätta 3 maskiner tvätt och ska kötta en maskin i morgon och röja upp lite så de faktiskt kan se mkt bättre ut och faktiskt vilja bjuda hem folk på ett annat sätt! 

Idag har jag varit hos mamma å pappa, och sen var Nate hos mamma å pappa medan jag gick  en promenad med Malin 👌 Nate fick tid med mormor och morfar och  jag fick lite egen tid med att umgås med Malin ^^
Vi blev bjudna på grillat och sen åt jag lite jordgubbar med mamma innan jag åkte hem ^^



Sen när jag kom hem så plockade jag lite innan Malin och Simon skulle komma över och spela ticket to ride  med oss ^_^ blev skitkul ^_^ så efter det så fixade jag lite här hemma och så :) tycker det har varit en riktigt bra dag idag! Funderar på att springa in å duscha och  sen krypa ner bredvid min underbart fina lilla kille ❤

Jag ska riva ur sängen och försöka tvätta upp allt och sen försöka göra så mycket som möjligt innan jag ska i väg en sväng till mamma å pappa 👌 och sen hoppas jag också på att jag kommer hinna göra lite mer, för jag ska försöka hinna med att gå en promenad! Nä nu hoppas jag in i duschen 😊 god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: