Storstädning fortsätter och lite lunch väntas!

Nu ska jag ta en paus efter storstädningen har varit i full gång! Jag och Nate har varit vaken sen 8 och vi har varit ute på promenad och sen har vi ätit frukost, mellis och sovit lite, så nu ska vi båda ta och äta.. Eller ja jag ska. Nate har redan ätit och ligger och leker på täcket på golvet <3 Tänkte om  han skulle börja bli lite mer intresserad av att krypa, för när vi var hos mamma å pappa sist så försökte han ändå ställa sig på alla 4  :D Så de har han försökt med lite då och då ^^ 
Jag tror jag har en liten gnällig kille denna vecka och verkar ha väldigt ont i munnen :( Har inte sett några tänder än men de  är nog väldigt nära med det :/ Och jag har äntligen framkallat bilder från dopet och  från furuviksresan och  lite när nate gungar hos mamma å pappa :D Längtar som attan att få hem bilderna och bara få hänga upp lite bilder på väggen :D <3 
 
Jag längtar också till i kväll om Robbin hinner med det tåget som han har tänkt så ska vi åka å handla, de blir så sent annars att åka å handla! 
Jag rev ju ut hela garderoben igår, för att vi ska ha bättre koll på alla saker, och nu börjar det i alla fall  se bättre ut, men det är i långt i från klart i alla fall!
I helgen ska vi åka och fira morbror som fyller år idag, så  tänkte att vi hälsa på och jag ska baka kladdkaka till dess. 
Det blev ett uppehåll här på bloggen.. Blev lunchen och sen en övertrött liten  kille efter lunchen så han däckade  bredvid mig i soffan <3 Men de verkar som om att tygblöjorna håller tätt med dem jag har bytt i alla fall :D Så det känns riktigt bra!
Tror jag kommer börja använda de då jag är hemma och sen kan jag ta med mig andra blöjor utöver när vi ska åka bort och så :) 
 
 
Jag tänkte att jag skulle orka göra mer i denna värme, men jag får kämpa på lite. Ska ut och hänga tvätt också, men får se om jag hinner det innan Robbin kommer hem eller inte. 
Jag tänkte också försöka hinna dammsuga och torka golvet idag, men får se hur mkt man hinner med att göra.
Sen har jag köpt barngrindar till lilleman som har börjat röra på sig bara mer och mer.  Då  köper jag två stycken för 250 kr och då är Christine så snäll så hon hämtar dem åt mig <3 Så behlver jag bara hämta  dem i tierp och de funderar jag på att kunna göra när hon har tid att jag kommer ! :) 
Eftersom att gåstolen är de en bra fart i! :D 
 
Jag hoppas på att vi snart kan köpa hus, att vi kan göra mer saker. Jag känner mig så jäkla frustrerad redan, och jag vill bara flytta. Jag har börja bli så less på att bo här och det är så  trångt och det är fel på vissa saker osv.. Så ja,  jag är bra less på många saker och pms..  Tror det är att man är så less på hur man har det här och hur man bor, då allting är så trångt, de e så jobbigt med vagnen och att man måste ha den i badrummet för att få plats. Avskyr alla saker just med att bo här just nu! Vill bara börja om på en ny kula där jag kan ha plats för vagnen på annat sätt än här.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: