regn ^^

Ligger å lyssnar på regnet medan killarna i mitt liv sover. Nate har sovit  sen före 20.00 och han sover än ^^ känns så skönt att han sover så bra nu ^^ och jag tror att de kommer gå  riktigt bra sen då vi börjar jobba å lägga honom 19.00 som Robbin å jag har pratat om ^^ 
Känner mig riktigt lycklig lottad då jag tänker på mina sanna kärlekar❤
Idag så har jag cyklat med Malin (vilket jag gjorde i går med ) och de är verkligen skönt att cykla igen ! Och nu väntar jag bara på att vi ska åka å köpa cykelsits  och hjälm till Nate så kan vi börja cykla ibland 😍❤
I morgon blir de mycket att göra som idag,  måste upp tidigt för att de ska fixas redan tidigt och sen ska jag försöka göra lite annat! Hoppas också på att tvätten ska hinna torka upp som jag inte hann ta in-.- 

Och sen ska jag baka kladdkaka och köpa vaniljglass till på lördag då vi ska åka å fira min morbror som fyllde år idag 😊 ska bli så kul att hälsa på honom ^^
Nä jag lär försöka sova nu så jag orkar upp tidigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: