När man blir så glad över saker :D <3

Det har varit en så sjukt överraskande bra dag öven fast  jag har varit hos tandläkaren. Och  jag vet att det kommer att bli bra med det som jag har hos tandläkaren, det kommer bli en till rotfyllning men det är hellre det än att jag ska behöva dra ut tanden! 
Och Ida som ställde upp att passa Nate i väntrummet medan jag var inne i rummet! <3
Jag är rätt så glad att de har gått bra och jag har fått en del bra besked! 
 
Men det som är det jobbiga är att jag inte får sova på nätterna längre, Nate vaknar bara 1 gång per natt nu mer,och han sover. Men jag drömmer mardrömmar, jag flyger upp och tror att inte nate andas och massa andra saker. 
Det är något som gör att jag inte kan sova alls, jag har nog inte haft det så sen jag var gravid med Nate på nätterna med all halsbränna. 
Men jag ska försöka hålla mig mer vaken i kväll och hoppas att jag kan sova!
 
Idag ska jag hänga ut lite mer tvätt och sen ska jag försöka att springa lite om de kan hjälpa mig att sova bättre, Det brukar kunna hjälpa om jag träna för att jag mår bra  att träna.Så får vi hoppas på att jag kan sova bra.
 
Jag tror att jag har lite för många saker i elden samtidigt som jag vill göra.och jag vill göra för många saker som jag är lite för klen över att göra. 
I morgon ska jag vara lite hundvakt och sen ska jag eventuellt faktiskt ta å röja upp här mer och faktiskt fixa i ordning nates blivande rum mer! Det längtar jag verkligen mest till! Att få inreda Nates rum och få göra de riktigt mysigt! :D 
 
 
 
 
 
Det ska bli så skönt att Robbin kommer hem och kan mysa med mig och Nate, vi båda har nog saknat pappa lika mycket idag. 
 
Det är rätt mäktig känsla att ha barn, jag tittar mycket på Nate och har så svårt att tro att han faktiskt är min å Robbins lilla kille.Att få vakna upp varje dag med Nate och sen mötas av hans leenden och busigheter är ett av det bästa. Han är verkligen något som gör att jag tar mig upp varje morgon och faktiskt älskar att veta att han är den som ska spendera mer tid med honom <3 
Den veckan vi ska åka på semestern ska bli helt underbar! Att bara få umgås och mysa massor med nära och kära! Kan inte längta mer efter att få spendera mer tid och hela Robbins semester och mysdagar <3
 
Nu kommer snart pappa/ Älskling hem så då blir de snart middag! :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: