God morgon 😊

HĂ€r vaknar vi utav att solen skiner in genom vĂ„rt fönster, hör fĂ„glarna kvittra och de e en helt okej morgon en sĂ„ lĂ€nge. 
Jag har lite planer inför idag och jag hoppas pĂ„ att De kommer gĂ„ bra och undan. Och jag hoppas ocksĂ„  pĂ„ att de kommer bli en bra dag med mĂ„nga roliga saker som behövs. Eller ja, roliga vet jag inte,  men bĂ€ttre saker i af. 

Jag har börjat gĂ„ igenom massa saker och jag hoppas mest pĂ„ att jag kommer lyckas med det som jag tĂ€nkt. 
Vi ska börja testa oss fram med tygblöjor  lite Ă„ se va vi tycker om det,  tror att de kommer gĂ„ lika bra som med de andra pĂ„ de sĂ€ttet.  Eller ja jag hoppas det. 

Vi kanske ska Ă„ka in Ă„ handla idag, Ă„ dĂ„ ska jag hĂ€mta doptallriken  som Ă€r klar sen i tisdags och jag Ă€r nöjd över att vi snart kommer kunna stĂ€lla upp den ❀
Robbin ska ocksĂ„ hĂ€mta ut sina linser Ă„ jag ska köpa cykelsadeln/ sits sĂ„ jag och Nate lan börja cykla. 

 Jag hoppas ocksĂ„ att mina bilder som jag har framkallar kommer idag,  vilket jag hoppas pĂ„! 
Men nu ska jag Ă„ Nate kliva upp Ă„ Ă€ta frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: