Glad midsommar ❤🌸

Idag har det varit Nates första midsommar och det har varit en bra dag och de va först dåligt väder och sen blev det bara finare ^_^
Halv 8 vaknade jag i morse och Nate vaknade 07.50 tror jag?🤔
Vi åkte å handlade med mamma/mormor och det tyckte Nate var så kul 😊
Sen åkte vi till mamma å pappa för vi skulle fira  midsommar där 😍
Efter ett tag så hör Martin och jossan av sig å frågar om Nate ville leka lite med dem idag ^^ så vi blev hämtade av Martin och pappa som hade med sig barmatolen ^_^
Sen vid 13 så skulle vi äta hos mamma å pappa, och Nate pratade och hade så mycket för sig så 😍 men efter lunchen så slutade det med att han fick båda igen x) då jag badade honom i går 😅
Nate somnade efter  bad och lunch och vi spelade gin rummy  med mamma, de va riktigt kul !
Efter det så åt vi jordgubbar 😍
Nate lekte och fick smaka lite glass också ^^ sen fick  han en smoothie  (som är från 6 månader) innan vi åkte hem ^^
Blev en sallad som kvällsmat 😍
Muuuuma 😍

I går så hälsade vi på cina också ^_^ va så mys! Fick träffa deras ljuvliga valpar ❤ vi hade så trevligt och nu ska jag också få prova på att använda rygblöjor med 👌 är så nyfiken på det ! Och jag lekte lite med Leona också ^^ Det är så kul att leka med barn alltså 😍 vi lekte med hästar vi ^^ och Leona börjar leka lite med nate också då han satt i gåstolen  😍❤ det är så kul att se att hon inte är så blyg för Nate längre 😁❤
Vi fikade också där och då blev de glass och jordgubbar 
Haha, glömde skriva dit banan med 😅 
Jag som inte va på så bra humör innan  vi åkte till cina å kände mig lite små irriterad blev så glad sen ^^ tror jag behövde en dos med svägerskan med familj ❤ alltid så trevligt att hälsa på ❤


En av favoriterna för Nate just nu 😅
Och sen är denna en stor hitt ! Den är han i många gånger per dag 😅 och han verkligen älskar det ! 😍

Nate fick också en lastbil 😍

Blev lite mer bilder då han har fått 3 nya Bodys, ett par byxor och sen har han fått  
En apa från Ikea, en lååång kanin som han kan sova med och sen har även jag köpt en ny klänning till sommaren 😊
Kepsen fick  han av Christine sist vi träffade henne 👌 så söt ! 

Det är ju inte det lättaste att försöka få hand och fotavtryck  inte xD

Det var meningen att bilderna på djuren skulle komma här tillsammans, men så blev det inte! Trötta djur och em trött son, han hann inte ens äta upp all sin välling innan han somnade xD men det har varit så mycket lek och bus idag så det är inte konstigt att han är så trött ! 
Och i morgon ska jag städa lite och sen blir det en sväng till mamma å pappa å vara där ett tag, tänkte försöka något mer kul och inte behöva vara hemma å ha tråkigt, och ska hämta hem vagnen min sen i går och  idag !😊
Sen funderar jag på att fixa lite mer hemma å hoppas på att min son faktiskt vill låta mamma fixa lite 😅 men nu ska jag sova så jag känner mig pigg i morgon. Jag har varit frusen  hela dagen! Usch! Men nu ska jag sova bredvid min  björnunge ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: