Dag 2 😁

Dag 2 mot arenan Ă„ jobba lite dĂ„đŸ˜€ det  va rĂ€tt sĂ„ jobbigt  att börja komma igĂ„ng, men idag blir de mer folk och mest Ă€r i morgon! 
Men turen Ă€r att jag jobbar med en hur bra person som  helst!  Och jag trivs bra med henne att jobba  med ^^ 
Det som absolut  Ă€r jobbigast  Ă€r att vara i frĂ„n Nate. 
IgĂ„r nĂ€r jag kom hem sĂ„ va de en liten kille som började grĂ„ta nĂ€r jag skulle byta om för att kunna ta upp honom ❀ nĂ„gon som hade saknat mamma rejĂ€lt! Men som sagt de e bra att mamma fĂ„r lĂ€ra sig att kunna vara i vĂ€g Ă„ Nate ska vara hemma med pappa.   Och han Ă€r ju vĂ€ldigt pappig  annars.  Men tror eftersom  han Ă€r van vid att jag Ă€r hemma och vaknar med honom och pappa jobbar.
Nu har ju jag kvĂ€llstider de sista dagarna,  sĂ„ stĂ€ller klockan rĂ€tt tidigt för att kunna umgĂ„s mer me Nate  och sĂ„dĂ€r.  
SĂ„ idag nĂ€r jag kommer hem sĂ„  sover bebis  redan sen en tid tillbaka  och  dĂ„ blir de bara duscha  och sen sova och sen repetera   till söndag dĂ„ de e sista dagen . Och sen hela bĂ€sta vecka sĂ„ ska  jag bara gosa med min lilla björnunge ❀ 







Lite bilder frĂ„n i gĂ„r dĂ„ man hade lite rast Ă„ gick Ă„ kolla lite pĂ„ nĂ€r de körde 😍👌😎
NĂ€ Nu ska jag försöka vila lite innan jag ska kliva av bussen 😀👌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: