trött liten kille ❤

Nate somnade hos Robbin och vi har precis lagt honom i sängen. 
Tror det var  mycket intryck som gjorde Lilleman riktigt trött ❤

Jag ska ta lite kvällsfika innan jag hoppar in i duschen ^^ Jag har fått  väldigt mycket färg idag xD 
Så jag tror att jag ska sola lite i morgon 👌   i morgon ska jag  åka å träffa en jobbarkompis  som jag inte har träffat på så länge ^^ så det ska bli kul ^^ 

Jag vill verkligen inte fylla år längre och jag hoppas det kommer bli en bra födelsedag ! Känner mig bara gammal.  
Men bästa är att jag får min första födelsedag med Nate , den jag älskar mest i hela världen ❤

Nä nu ska jag ta lite fika och sen ska jag snart sova 😊👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: