snart Ă€ntligen helg😁

Jag lĂ€ngtar som attan att fĂ„ helg och det Ă€r bara en liten stund kvar och i morgon har jag blivit lovad att vagnen ska komma.  
SĂ„ i morgon ska jag fixa ihop vagnen och sen blir det att inviga vagnen 😍 
Jag har fĂ„tt trĂ€ffat fina vĂ€nner idag och fĂ„tt pratat  lite skit! Vilket behövdes ^^ Nate var överlycklig att han fick trĂ€ffa en av gudmödrarna  idag ❀
Och jag har precis fĂ„tt Nate att somna inför natten, rĂ€tt sĂ„ skönt att vi kan ja lite sprider Ă„t honom , sĂ„ det inte blir helt knasigt dĂ„ han börjar förskolan. 

Är övertaggad inför i morgon med vagnen och sen lördagen som kommer bli med bakluckeloppis 😍
Och söndagen blir att stĂ€da mer för mig dĂ„  Robbin Ă€r borta Ă„ kör soft 👌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: