mot huvudstaden!

Nu ska jag åka till Jenny  och hälsa på, Så det ska  bli kul! 😃
Nate är hemma med pappa Robbin ^_^, så Nate kommer vara riktigt  nöjd med det ^^
Kommer dock sakna min lilla björnunge ❤
I går åkte Kristoffer till jp  för lan, och Robbin åker dit  i morgon och kommer hem på fredag, och då  ska vi fira Ida som fyller 20 i morgon 🤗
Så Malin kommer sova hos mig från onsdag till torsdag^^ så jag inte behöver vara själv  över natten. Och torsdag till fredag så sover jag hos mamma å pappa. Klarar verkligen inte av  att sova själv på nätterna ☹ vill bli bättre på det men de e svårt, när man hatar att vara själv på nätterna!

Från i går 😻 jag bara älskar maten från churtstreet saloon 😍
En mysig dag och en riktigt trevlig  kväll!


Och  mitt på dagen så umgicks  jag med Malin och vi gjorde fruktsallad med glass ^^  Nate  satt  med oss vid bordet och han fick jordgubbar av Malin hela tiden 😅 så han va nöjd 😉  haha  det är ju tur att han tycker om frukt 😀
Skriver mer när jag kommer hem 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: