Molly Sandén i Furuvik 😍❤

Dagen idag har varit lite jobbigt med känslor och tankar.. med andra ord att jag tänker på andra saker för mycket. 
Jag är också uppstressad  över att åka på semester, eller inte åka kanske men att vara orolig att glömma saker till nate speciellt. 
Men jag har packat de mesta och jag tror att jag har fått me de mesta i af.
Jag är bara orolig över att Jag Kommer på att jag har glömt något viktigt åt Lilleman ❤
De bästa är att man inte har så mycket elektronik  längre tider. Eftersom de inte finns någon el där. Så hjärnan får verkligen vila från sociala medier och sånt. Kommer fota och lägga upp lite bilder sen på bloggen, men inget på Nate som alltid  :) 









Lite bilder från i kväll 😍❤
Hennes nya album va riktigt bra, har inte hört alla låtarna från det men det var riktigt bra 👌

Det har varit 2 bra dagar i rad och man får hoppas att morgomdagen  blir lika bra. Och då är det också bröllopsdag för oss. 
Hela 4 år som gifta! Det känns som det var i går vi gifte oss 😍

Mer idag då? Vi har varit å handlar hund och kattmat och även tränat. Å Nate har träffat mormor å morfar medan vi tränade, och från i morgon får Nate träffa farmor ett par dagar framåt 😊💛 så en nöjd björnunge kommer vi ha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: