Måndag igen

Barnet sover sen en tid tillbaka, typ 30 min. Han var så trött efter så mycket lek som blev idag :) han satt och lekte i 3 timmar med sina leksaker^^ 
Och han behöver sin sömn för i morgon ska han busa hela dagen ^_^ träffa farbror och faster och några fler ^^
Så i morgon står klockan på 08.00 för allt vi ska göra innan vi ska bege oss^_^
Så i kväll ska jag försöka sova tidigt så jag är pigg å kanske orkar upp lite tidigare än vår son som är en riktigt sjusovare. 
Detta blev min lunch idag och det har varit en dag som har varit riktigt  jobbig! 

 Nate har varit en ängel hela dagen,  men de som har varit jobbigt för mig är att jag har sett ner på mig själv så mycket den senaste tiden. 
Det är mina hjärnspöken som håller på och jag blir så osäker igen på mig-.-

Jag ska snart klippa Robbin och jag ska duscha  och sen ska jag nästan sova. Nate är badad och plaska är ju så skoj ^^
Nu ska jag försöka fixa lite och sen lite egentid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: