jäkla hjärnspöken!

Jag Kan inte sova och jag ligger i stort sätt å stirrar upp i taket..  
Känner mig så jäkla besviken på att många pratar så jäkla mycket skit och tror det ska  vara okej, och jag vill bara bra gärna vilja veta va de säger om mig.. en del av dem som ska stå mig nära... 
Just nu så känner jag mig mest bara jäkla besviken på hur vissa resonerar, hur folk ens kan hålla på som de gör
Och min största fråga,  varför spela ett spel  som man i slutändan bara sårar alla i sin närhet? Vad är de värt?
Att alltid klanta ner mig tex? Vad tjänar ni på de? Att tala om hur dålig jag är på saker? 
Eller  det jag tycker känns bra för mig? 
Jag gör alltid det som är Nates bästa  tex ! Han är mitt allt, och jag gör vad som helst för att han ska må  bra. 
Å sen dedär med att vissa dagar och datum kan vara viktigare för  mig, varför kan man då inte kanske ibland göra saker för mig då? Om jag tycker det är viktigt ?

Jag vill bara göra  mig av med allt negativt  och de som gör mitt humör äckligt dåligt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: