för varmt !

Det är så jobbigt för både hund och barn, Nate har vaknat å varit så varm ! Å ändå har vi haft fönster öppna nu när de e lite svalare.. 
Nate har också fått skölja av sig och badat lite med oss. 
Det har varit för varmt för att träna, så de lilla vi orkade gjorde vi.  
Sen följde Linda med och badade efter träningen 😁 
Nate va väldigt nöjd idag, både gosat med farmor, mormor och morfar och sen fått varit hos Martin å Jossan några timmar 😍han va riktigt nöjd liten kille ❤
Svärmor/ farmor grattade mig och fikade här ^_^ det var så mys ! Va ju ett tag sen Nu vi sågs ^_^
Fick så fin present 😍 en sån där blå flaska har jag önskar mig så länge å äntligen har jag fått en 😍
efter träningen så blev de svanby, eller ja.. snarare  efter badet ^^ 

Tack Martin å Jossan att ni hade Nate idag ❤ Det var en väldigt nöjd bebis och han somnade bra när de va nattning 😍 det är guld värt ! 😊

I morgon ska jag och Robbin äta på churtstreet ^^ som jag fick i födelsedagspresent  av honom^^ och de kanske kan vara att vi har bröllopsdag på söndag så kanske kan vara lite det också ^^

Jag ska snart sova, jag har ansiktsmask på mig nu och ska vänta på att jag ska kunna ta bort den 😊
Jag funderar på att åka till IKEA och köpa ett skåp som jag kan ha min guldros i och mitt hjärta med delfiner  på 😍 och örhängena jag fick av mamma å pappa efter kryssningen ska jag ha i morgon 😍

Nu lägger jag mig bredvid Nate å sover 😍 god natt😊💛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: