american carshow och mys med farbror med tjej och vänner 😍



Rex har fått vara hos mamma å pappa  medan vi åkte till Norrtälje  ^^
Vi mötte upp Martin jossan och Billy och Joppe  och sen åkte vidare till american carshow  😃
Nate sken upp som en sol då han såg jossan och Martin ^^ det va riktigt trevligt  idag och fina bilar och så sjukt varmt xD 




 Det har varit en helt underbar dag och vi har nästan precis kommit hem, och Nate har badat  med jossan å snacka om att han var riktigt nöjd.  
Men han vill ju inte direkt somna nu xD han sov i vagnen så länge medan vi umgicks och åt  mat  😍 vi satt och spelade kort och pratade massor! Och detta är alltid lika trevligt att träffas och umgås ^_^

Jag har haft så kul idag och det har gått så fort allting.  Och i morgon blir det smörgåstårta och umgås med människor. Robbin ska spela soft  och jag ska vara hos mamma å pappa ett tag.  Ska eventuellt baka lite.   Nu Ska jag leka med nate lite innan jag ska försöka få honom att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: