tur att man är pigg i af x)

När man sover 3 timmar och ens son inte vill sova och han hade en väldig magknip ☹
Men väntar sovit  rätt bra idag, men ska försöka ha honom vaken från  nu till kanske 21 xD så vi får sova i natt ^^ 
Robbin ska ha Nate ett tag nu snart så kan jag få röja upp lite mer  här hemma och  packa lite saker  som ska packas i ordning  och in i min garderob, och sen håller jag på att rensa ut Nates kläder som har börjat bli för litet nu ☹ börjar bli så stor pojke 😮🙁
Men vi ska åka till svärmor i morgon och ska packa lite till de och sen fixa hemma 👌 är så taggad på att få komma i väg och ta de lugnt faktiskt 👌 så  nu ska jag hänga lite tvätt och fixa så jag får med mig alla saker som ska med 😃 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: