Längtar till helg ❤


På torsdag hoppar mitt gymkort igång igen 👌 så jag är riktigt sugen på att åka in en sväng å börja komma igång med träningen igen 😍 men får se lite vad som händer på lördag  😊

Svärmor var här igår en sväng och hälsade på ❤ och då fick jag mitt memories skåp som ju hade köpt av en tjej som svärmor hade hämtat åt mig ❤
Satt  in lite kläder och hans  första napp och lilla mössan  han hade direkt  då han föddes😍 och nu ska jag bara hitta ett ställe där jag vill den  ska sitta 😍
Blev så nöjd ❤

Jag håller på med mat och Robbin är snart hemma, han fick åka bil hem från Tierp  så kommer han hem lite snabbare sån tur är ! 😊
Så tänkte att jag kokar potatis, steker köttbullar och gör gräddsås 😍 bästa som finns ❤😍
Så tänkte  jag faktiskt börja lite försiktigt på crosstrainern  i kväll  👌 så man kan börja komma igång med det ^^
Och idag så funderar jag faktiskt också på att kolla lite mer på olika kakor  till dopet ^^ och har en som vill ha speciella kakor så funderar på att kolla lite recept och börja fixa lite så man har allt hemma till det ^^👌
Längtar mycket till söndagen då man får träffa älsklings del av familjen ❤ det är så mys att få umgås och bars prata och kanske spela lite sällskapsspel 😍 nä nu ska jag börja med såsen ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: