försöka hålla lillkillen vaken en stund ❤

Haha  min son är en riktigt tröttmössa ! Tror vi ställde om dygnet för honom då Robbin va ledig x) så lite smått jobbigt att försöka ställa tillbaka xD 
Men idag så har jag försökt haft honom vaken rätt så mycket x) mellan 12.45 till 15.05 och sen från 17.10 till 18.05 ca 
Och nu ska han få vara vaken till 21 ca ^^ så vi får sova lite i natt.  Dock är det jag som vaknar flera gånger i onödan å Nate  ändå sover, de kan vara i bland att jag hör honom prata i sömnen eller jag drömmer att han gråter. Galet dedär ! 
Jag älskar att vara Nates Mamma, och  jag har ju ansökt om dagisplats så han hinner börja på dagis innan jag börjar jobba. Men jag har redan ångest inför att lämna bort honom för att åka till jobbet, även fast jag vet det är bra för honom att umgås med andra barn sen med och att jagHar en ekonomi så vi kan göra saker med honom när vi Har semester 😃 och sen kunna göra saker som att åka till Kolmården kanske Furuvik  några gånger på sommaren och kanske en tripp till Gbg 😃
Och de bästa av allt! Köpa hus så han har ett eget rum som vi kan inreda och sen också att vi kanske kan sätta upp gungställning  och mycket annat kul 😍 

Drömmer mig bort lite 😅men jag vill kunna göra mycket med min son, göra saker som kanske han kan komma ihåg sen att vi har gjort. Och även så vill jag åka till junibacken  så de kanske blir i sommar och då vet jag att blomman vill med ^^ så kan hända att de blir en liten tripp dit 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: