Lill Lördag :)

I dag  har vi gjort lite nytta hemma, och gått promenad och även har vi träffat mormor och morfar :) 
Hemma har vi diskat och tvättat och vi ska också fixa lite saker hemma och även att jag har en present till Robbin på G och till Simon och Svärmor :D
Äntligen att jag kom på något ! xD 
Så jag ska också försöka att hinna med att få  bort all ren tvätt in i garderoben och eventuellt hinna med att få bort lite skit härifrån ^^ 
Och det är så skönt att Robbin är hemma med oss snart så kan man få lite mer gjort och han får den tiden med Nate som han älskar <3 
Nates "nunne"(snuttefilt) En av dem i af :P Men den som han ligger och kramar oftast ^^ Och sen har han en stor vit filt med hundar och katter på som också är en nunne ^^ Men denna verkar han gilla lite  bättre ändå ^^ Ska nog köpa några fler ^^ Eller ja, två st till funderar jag på, så han har en som kan ligga på dagis och sen att man kan tvätta allt eftersom(Y)
Är också sugen på att beställa såna klossar , och det är till dopet i så fall ^^ 
 
Nate sover en liten stund, han har varit  lite övertrött ^^ Så han ska få sova  lite granna så han inte blir så övertrött och inte vill sova '^^Och i morgon är det sista dagen för Robbin att jobba innan pappaledigt ^^ 
 
 
Jag har så kul med att planera dop med Robbin ^^ Längtar massor till vi får döpa vår underbara lilla björnunge <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: