En riktigt bra söndag :)

Idag har det varit en bra söndag, först fick Nate sova med pappa medan mamma fick äta frukost  själv :) Sen vaknade Nate vid 10. Och då gjorde vi oss klara för att åka till mormor och morfar ^^ 
Vi bakade morotsbrödoch Nate låg i babygymmet å busade :D 
Sen  när vi kom hem så skulle vi göra oss klara för att åka till amanda som ville bjuda på jättegod äppelpaj :D Så plupps var hemma hos och vi  fick åka med honom dit och hem så snällt :D 
Detta är min annanaskaka jag testade att göra, och den blev faktiskt riktigt bra <3
Och denna utsökta äppelpajen som amanda hade gjort <3 :D 
Nate låg och pratade  och sen fick han gosa lite med faster Amanda :) Och han skrattade och hande riktigt kul ^^ 
Det har faktiskt varit tre bra dagar  på kort tid och de har faktiskt behövts såna dagar :D Och Jag har haft en så glad unge hela helgen <3
Men nu ska jag göra tacos och sen ska vi ha en mysig söndag med älskling och min lilla björnunge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: