En bättre lördag ❤

Idag har jag varit hos mamma å pappa nästan hela dagen😊 och jag testade också den nya vagnen och den va riktigt bra ^^ 
Men min andra är verkligen min favvo ❤
Sen har Robbin lite lan  med Pettson och plupps ^^ så Nate har fått suttit hos Pettson och snacka om att Nate gillar Pettson ! 😍
Bakade en kaka också^^ som blev riktigt god ^^
Mums 😍❤

Jag hade filmkväll med bästa vän och vi gjorde fruktsallad och kollade  på skräckfilm 😍
 
9 mums 😍



Klänningar jag ska välja mellan, men har nog den svarta med blommor 😍😍 
Jag längtar så till dopet för min lilla kille 😍❤ få dekorera och ordna för min älskade bebis 😍😍 bästa som finns att jag har honom ❤

Ska snart sova och hoppas på bebis vill vakna så jag kan byta blöja och ge han lite mer mat och sen kan jag sova ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: