städning och längtar efter björnungen ❤

 Idag var det lite jobbigare att lämna Nate på förskolan,  han grät så fruktansvärt mycket:(  men ringde dit sen å då hade det gått så bra ❤
Så nu har jag hunnit diska från frukosten, plockat och dammsugit  hela lägenheten plus en promenad med hunden 👌

Så nu väntar jag på att klockan ska bli mer så jag får hämta min lilla kille 😍❤
Har saknat ihjäl mig efter  min lilla björnunge ❤ 
Så jag känner mig rätt nöjd med det jag har hunnit med och jag  väntar bara som sagt att jag ska gå, men kan inte göra då mycket innan så få är det lika bra att jag chillar så jag har massa energi att leka med honom sen 😍❤ 
Sen går han 2 dagar till denna vecka  ❤ och på onsdag kan vi gå på öppnis då det också är sista gången för terminen 😁 då ska han få vara en liten tomte 😍❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: