julbord med jobbet 👌

Idag ska jag pĂ„ julbord med jobbet, det kĂ€nns kul att fĂ„ trĂ€ffa kollegorna igen. Och jag funderar verkligen hur jag ska  klĂ€ mig đŸ€”
Jag tror att jag hittade nĂ„got sĂ„ nĂ€r Nate har vaknat sĂ„ ska jag skutta in i duschen och göra sig klar. Nate  ska fĂ„ vara hos farfar en stund innan Robbin kommer hem ^^
Jag tycker det ska bli en bra helg med mys och en live stream  med Jocke Ă„ Jonna. Och det blir lite saker som ska göras.   

Lite julpyssel som Nate  gjorde pĂ„ öppnis för drygt 2 veckor sen 😍 blir sĂ„ glad att se hur  duktig Lilleman Ă€r ❀
Å i onsdags trĂ€ffade Nate tomten och i torsdags sĂ„ blev de frukt som han hade fĂ„tt ^^ men nu ska jag hoppa in 0 duscha för nu Ă€r Nate vaken ^^


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: