inskolningen hittills 😊

IgĂ„r gick de superbra,  han var lite blyg i början men sen sĂ„ mĂ€rktes det knappt pĂ„ honom 😍 och idag sĂ„ fick jag gĂ„ dĂ€rifrĂ„n Ă„ sĂ€tta mig i personalrummet  och sĂ„ fĂ„r vi se hur Nate tycker att det Ă€r, eller om han ens har mĂ€rkt att jag Ă€r borta xD 
Men en sĂ„ lĂ€nge verkar han inte ha mĂ€rkt nĂ„got alls.  För de har inte hĂ€mtat mig Ă€n,  men de mĂ€rks att det Ă€r jobbigare för mig Ă€n för honom. Det kĂ€nns sĂ„ konstigt ! 
Men de kommer att bli bra, jag vet hur mkt man ser pĂ„ honom att han  trivs❀
KĂ€nns Ă€n dĂ„ bra i mammahjĂ€rtat 😊

SĂ„ i morgon blir de ocksĂ„ att jag gĂ„r dĂ€rifrĂ„n, och sen Ă€r det 1 dag till som han han kommer gĂ„ denna vecka. Eftersom jag ska till tandlĂ€karen  pĂ„ fredag och  Nate ska vara hos mamma Ă„ pappa. SĂ„ blev han ledig.  
SĂ„ fĂ„r se hur det blir pĂ„ mĂ„ndag  😊👌 
Men en sĂ„ lĂ€nge kĂ€nns det helt okej,  och det Ă€r jobbigast för mig. Men nu ska jag passa pĂ„ att vila 👌

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: