förskola för min lilla björnunge ❤

Idag var Nate på förskolan och det vart verkligen massa gråt! Det var  verkligen jättejobbigt idag. Men jag vet ju hur roligt han har där^_^
Och han hade lekt och hade haft superroligt hela dagen. Och det blivit mycket gjort då med lägenheten, men som jag har saknat honom ❤ känns som det mer är jag som saknar honom än han mig 😅

I morgon ringer inga larm och jag å Nate kan ha mys  hela dagen 😊 
Jag ska också ber till Tierp på torsdag å prata med jobbet innan jag ska börja. Börjar verkligen närma sig ! Och i morgon ska jag fortsätta packa och sen göra lite mer nytta, och eventuellt  gå en promenad 😁
Nä nu ska jag sova för idag är jag väldigt trött ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: