🌹🌹🌹

Idag har jag inte alls mĂ„tt bra,psykiskt..  och det har sina anledningar. Och det har varit en jobbig period i mitt liv och jag har inte ens vilja gjort sĂ„ mycket förutom  att vara  med Nate. Jag kanske skulle behöva gĂ„ Ă„ prata med nĂ„gon, men just nu sĂ„ vet jag inte alls om jag klarar av det. Att prata om mina problem igen.. att allting Ă„terkommer med alla saker?
Men det Àr ju mer andra saker.. det har varit verkligen upp och ner den senaste tiden i mitt huvud.


Vi  var och firade Elin  idag och hon bjöd pĂ„ jĂ€ttegod mat ❀ sĂ„ var det sĂ„ trevligt att trĂ€ffa alla 😊
Och jag gick  pĂ„ promenad efter  vi hade varit  hos Elin ^^ fĂ„tt prata av mig lite ^^ Och sen nĂ€r jag kom hem frĂ„n promenaden sĂ„ va plupps hĂ€r Ă„ hĂ€lsade pĂ„ ^^ det Ă€r dĂ„ kul att fĂ„ trĂ€ffa vĂ€nner 😁

I morgon  blir det julfirande och jag vet inte ens om jag Ă€r sugen lĂ€ngre. Jag vill göra det bĂ€sta  för Nate , och jag hoppas pĂ„ att det kommer kĂ€nnas bĂ€ttre i morgon. Jag skulle ha sovit lite mer, men jag fĂ„r vĂ€l lĂ€ra mig att lĂ€gga mig tidigare. 👌
Idag sĂ„ trĂ€ffade jag Jenny och hennes familj en svĂ€ng ^^ vi bytte julklappar och sen pratade vi lite. Va trevligt men jag hoppas att vi kan trĂ€ffas mer och lĂ€ngre stund nĂ€sta gĂ„ng đŸ€—  
fick denna fina utav henne 😍 och sen fick jag hemgjort godis ^^

I morgon Àr det Nates andra jul och jag tycker det Àr sÄ spÀnnande Ä se vad han kommer att tycka om det ^^ fÄ öppna massa fina paket ^^
Sen lĂ€r jag ocksĂ„ packa inför att vi ska Ă„ka till Agneta den 25, sĂ„ kanske jag ocksĂ„ kommer bort Ă„ fĂ„ tĂ€nka pĂ„ annat. Och  Nate fĂ„r spendera lite mer tid med farmor ❀ och sen att  vi Ă„ker en dag tidigare som ocksĂ„ blir kul dĂ„ vi fĂ„r umgĂ„s lite mer ^^

Jag undrar vad Nate kommer gilla mest av det han fĂ„r i morgon  av oss.  Eller om han kommer gilla  det han fĂ„r av andra bĂ€ttre ^^
NĂ€ jag funderar pĂ„ om jag ska sova đŸ€”

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: