De senaste dagarna 😊

Inskolningen har varit sĂ„ fruktansvĂ€rt lĂ€tt för Nate,  och pĂ„ mĂ„ndag blir det att ha  börjar pĂ„ riktigt! 
Det kĂ€nns sĂ„ sjukt att han har blivit sĂ„ stor och att han har börjat pĂ„ förskolan. ❀ 
SĂ„ pĂ„ mĂ„ndag Ă€r hans första dag utan mig, utan jag ska bara lĂ€mna honom 😍😭
Det kĂ€nns sĂ„ konstigt att jag ska lĂ€mna bort honom och sen  gĂ„ hem. Men de ska nog gĂ„ bra Ă€ndĂ„ ^^ (för mamma😅)
Blev inge tandlÀkare sÄ blev att Äka hem igen i fredags. SÄ blev lite annat att göra i stÀllet ^^
gick ocksĂ„ promenad med Malin  och pratade massor igĂ„r ^^
Simmade i torsdags med Malin,  det var sĂ„ skönt ! Och  vi pratade massa skit som alltid 😉😅

Denna vecka har gÄtt sÄ fort och jag har gÄtt sÄ mkt ! Kolla bara !
Och sen speldagen  med zombiecide  med Malin , Linda,  Nicole, Robin  Simon och min Robbin 😊👌




FrĂ„n promenaden i onsdags 😍


Jag lĂ€ngtar till nĂ€sta Ă„r, nya möjligheter och nya saker att se fram emot ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: