tidig kväll i kväll ^^

I morgon har jag ställt klockan,  06.30 är varken jag eller Nate vana att kliva upp! Men i morgon ska jag och Nate följa med Malin i väg en sväng till Uppsala ^_^ 
Och sen ska jag leta fram kläder som jag kan ha när jag ska jobba i helgen.  Och jag ska gosa massor med Nate då jag kommer sakna honom så fruktansvärt mycket då jag kommer jag jobba. 

Men idag så har jag knappt orkat göra något,  lagat mat, plockat lite diskat, tvättat hängt tvätt  och gått promenader med 2 hundar och sen lekt med Nate och sagt  ajaj! Då han har försökt ta andra saker som han inte får röra. Vilket han vet men man ser allt bus han har för sig! 
Å här hemma just nu är det sladdar xD 

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: