snart helg 😍

Idag har jag fĂ„tt en jĂ€kla massa, nĂ€stan för mycket xD  redan  15399 steg xD
Jag mĂ„r mycket bĂ€ttre Ă€n jag hade med mitt humör igĂ„r :) 

KĂ€nner mig som en mycket bĂ€ttre mamma och kĂ€nner att jag rĂ€cker till lite mer. Men vissa dagar kĂ€nns det som om jag Ă€r vĂ€rldens sĂ€msta mamma och inte riktigt kan göra sĂ„ mycket. 
 Robbin jobbar 1 dag till  och sen Ă€r det helg,  eeeelllleer? NĂ€ för det Ă€r  att mamman i huset ska jobba ^^  tvĂ„ dagar pĂ„ Tierp arena ^^ se fina bilar och tjĂ€na lite pengar ^^
Nates första skor ❀

Jag har blivit sĂ„ glad över att jag har  fĂ„tt  en underbara sonen jag har❀ jag Ă€r lyckligt lottad med att jag faktiskt har honom i mitt liv😍 jag trodde aldrig att man kunde kĂ€nna sĂ„n kĂ€rlek till nĂ„gon som jag gör till honom ❀
Jag har lite Ă„ngest inför att han ska börja pĂ„ dagis om nĂ„gra mĂ„nader:( Ă€lskar att vakna upp och fĂ„ börja dagen med vĂ€rldens bĂ€sta lilla kille ❀ och jag vet ju hur bra Nate kommer att fĂ„ det pĂ„ dagis med massa bus med vĂ€nner osv đŸ˜»

Jag har redan börja fixa lite saker till kommande födelsedagar och sĂ„nt, kommer nog bli bra 😍

Nu ska vi strax börja med mat đŸ€—

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: