Skulle sova när Nate skulle sova middag... Meeeen...

Jag gick ju tidigare med Malin en liten promenad för att jag inte "hade" något att göra, men det vet man ju redan att man har alltid massor att göra. Men jag har valt att inte gör så mycket  idag, gårdagen tog hårt ändå igår med allting jag gjorde. Och Robbin kom hem så sent också i går så jag gjorde massor av saker medan han jobbade, och man märkte att han va lite irriterad på att först tåget hade stått stilla i skyttorp. Och sen var det att de va ett röljus som inte va planerat att satt tå där. så han var hemma närmare halv 8 och han var så besviken att han inte fick umgås så mycket med Nate innan han skulle sova. 
Men i kväll så hoppas jag på att Robbin kommer hem  den tiden som han ska få göra, så han får äta mat  med oss och sen umgås med vår son som han vill göra <3 
 
Nate sover middag nu och jag tänkte att jag skulle sova med honom, men de så blir det verkligen inte, utan jag kommer att somna ovaggat tidigare än Robbin idag! Och jag har egentligen så mycket som behöver göras, men jag är för LAT idag! Jag har så mycket annat i tankarna xD
 
 
Jag har också precis pratat med Robbin som är på väg hem och jag ska snart börja med Maten, och jag hoppas på att Nate kommer vara pigg och glad till sen då han kan få busa med pappa som kommer hem tidigt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: