måndag 😊

Dagen idag har varit bra, vi har varit hos cina å spelat  spel, och Nate har varit exemplarisk! ❤
Han är så duktig 😻
Och det är andra dagen i rad han sköter sig så bra ❤
Han är den anledningen jag går upp varje morgon och faktiskt mår lika bra utav att se honom och få spendera  mina  dagar me honom 😍
Det har varit  en liten turbulent dag för mitt mående idag, också... Jag vet inte varför jag mår så som jag gör, men det har med mina hjärnspöken att göra! Så det vet jag i alla fall☹


Molly Sandén  får stå  för söndagsbilden 😊❤
Jag sitter å kollar på tv och killarna sitter å spelar, och jag funderar på om jag ska gå å lägga mig..? Känner mig lite ensam att  sitt å här själv.

Jag funderar på om jag ska sluta äta godis och sötsaker? Kanske det kan bli lättare att gå ner i vikt 👌 aja, god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: