låt De bara bli fredag !

Jag längtar som fan efter helg och jag får umgås med Robbin igen utan att behöva vara själv hela dagarna 😲
Men turen är ju att det går relativt snabbt och att jag har Nate att busa med, men de känns lite läskigt att det snart är hans 1 årsdag! Är inte alls redo för att de ska gå så fort med att ha barn. Han blev ju 9 månader i måndags och det känns som om han föddes bara för några  månader sen!
De första året går så fruktansvärt fort och jag önskar lite att tiden kunde stå still lite ❤

Känns så konstigt att börja märka lite kläder, som ska finnas på dagis! Det är galet att de är i december han ska skolas in och sen är de inte långt innan jag börjar jobba igen. Kommer ha så svårt att lämna i från mig honom på dagis. Även fast jag vet att han kommer ha de bra och bra fröknar ❤

Saknar redan lördagen med, jag får nypa mig lite i armen då och då för att verkligen förstå hur detta kunde vara möjligt 🤣 
Jag har varit rätt Så lat  idag, har inte gjort så speciellt mkt men har inte haft någon ork alls x) jag har gått 1 mil  ca och ska göra lite matlådor till bebis och sen ska jag hänga tvätt och ta in tvätt.  Ska laga mat till Robbin kommer hem och sen lät de som om Martin och jossan skulle komma ut å hälsa på lite ^^ så Nate kommer bli  överlycklig  att få träffa dem ^^
han har sovit rätt så bra idag,  vet inte om jag ska få honom sova ett tag så han är pigg för att busa sen 😻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: